13 اقدامی که تجارت ها در زمان کرونا برای بالا بردن کیفیت کارشان می توانند انجام دهند.
13 اقدامی که تجارت ها در زمان کرونا برای بالا بردن کیفیت کارشان می توانند انجام دهند.
سه شنبه 3 تير 1399 ساعت 17:34 | بازدید : 187 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

13 اقدامی که تجارت ها در زمان کرونا برای بالا بردن کیفیت کارشان می توانند انجام دهند.

 

1) با کارکنان و مشتریان مصاحبه های ویدیویی و اینترنتی برگزار کنید.

شما می توانید از ابزارهای مختلف برای ایجاد مصاحبه های ویدیویی استفاده کنید تا با آن ها مصاحبه هایی اینترنتی انجام دهید. انجام این کار هم به کارکنان و هم به مشتریان این احساس را می دهد که شما به فکر آن ها هستید و آن ها را دوست دارید و می توانید از آن ها حمایت کنید. این کار همچنین احساس اعتماد آن ها به شما را افزایش می دهد.

2) سعی کنید برای بازاریابی آنلاین محتوای خودتان از روش هایی مانند محتوای ویدیویی و صوتی و غیره هم استفاده کنید.

این کار باعث می شود که هنگامی که شما می خواهید به صورت آنلاین بازاریابی کنید؛ کیفیت بازاریابی شما افزایش پیدا می‌کند و بنابراین با این کار تعداد کاربران و مشتریانی که جلب شما می شوند نسبت به گذشته افزایش پیدا می کنند. در صورتی که در گذشته از این نوع محتوا کمتر استفاده می کرده اید؛ اکنون زمان آن رسیده است که استفاده از این نوع محتوا را بیشتر کنید.

3) برای کاربران ایمیل بفرستید.

شما می‌توانید به صورت مستقیم برای آن ها ایمیل هایی بفرستید و آن‌ها را دعوت کنید تا از شما خرید کنند. البته ایمیل یک جنبه فراموش شده از بازاریابی دیجیتال است ولی نباید قدرت و اهمیتی که دارد را نادیده گرفت. بنابراین سعی کنید تا با گزینه بازاریابی کردن با استفاده از ایمیل را فراموش نکنید. بهتر است ایمیل هایی که به آن ها می فرستید دارای محتوایی باشند که این کاربران را به خودشان جلب کنند و طوری باشند که آن ها با خواندن این ایمیل ها تجارت شما و آن چه را که می کنید را بهتر بشناسند.

4) سمینارهای اینترنتی (Webinar) تشکیل دهید.

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که برای کارکنان و مشتریان سمینارهای اینترنتی ایجاد کنید و در این سمینارها درباره خودتان و کاری که می‌کنید صحبت کنید. شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و در این سمینارها به سوالاتی که کاربران از شما می پرسند هم پاسخ دهید و تیمتان را به آن ها معرفی کنید و به آن ها محصولات و خدماتی را که ارایه می کنید بشناسانید. این کار هم به نوبه خود باعث افزایش تعداد مشتریان می شود.

5) انجمن پرسخ و پاسخ و بحث اینترنتی تشکیل دهید.

ایجاد این انجمن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بازاریابی را به شکل بهتری انجام دهید. در ایجاد کردن این انجمن ها خودتان را تنها به بازاریابی محدود نکنید و درباره موضوعات معمولی و عادی که آن ها دوست دارند تا درباره اش حرف بزنند هم با آن ها حرف بزنید. به عنوان مثال می توانید موضوع بحث را به طرف فیلم هایی که مورد علاقه آن هاست و یا داستان هایی که دوست دارند و یا مکان‌هایی که از رفتن به آن ها لذت می برند و غیره بکشانید.

6) ویدیوهایی از خودتان برای آن ها ضبط کنید و با آن ها به اشتراک بگذارید.

در این ویدیوها می توانید وضعیتی را که شرکتتان به صورت حضوری دارد به آن ها نشان دهید. همچنین می توانید ویدیوهایی را که مرتبط با کارکنان از زندگی شخصیشان می باشد نیز با آن ها به اشتراک بگذارید. انجام این کار باعث می شود که یک احساس صمیمیتی میان این افراد و شما بوجود می آید که نهایتاً منجر به این می شود که شما می توانید کار بازاریابی برای شرکت خود را بهتر انجام دهید.

7) به بازخورد هایی که از طرف کاربران و مشتریان دریافت می‌کنید توجه بیشتری داشته باشید.

یکی دیگر از نکته هایی که توجه کردن به آن اهمیت خیلی زیادی دارد این است که به بازخورد هایی که آن ها در اختیار شما قرار می دهند توجه کنید. با توجه کردن به این بازخورد ها است که شما می توانید بفهمید که چه زمانی آن ها از کار شما راضی هستند و چه زمانی راضی نیستند (و باید شیوه کار را تغییر دهید). بنابراین سعی کنید همیشه این فیدبک ها را برای کار خود کنترل کنید و به آن ها بی‌توجهی نکنید.

8) به بخش بازاریابی آنلاین از گذشته بیشتر توجه کنید.

یکی دیگر از نکته‌هایی که باید در دوران کرونا به آن توجه بیشتری داشته باشید این است که شما باید به بخش بازاریابی آنلاین بیشتر از گذشته توجه کنید. در این دوران کرونا بازاریابی کردن به شیوه آنلاین طرفداران بیشتری پیدا کرده است و شرکتها و تجارت‌های زیادی هستند که می خواهند به صورت آنلاین بازاریابی کنند. بنابراین باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. طراحی کردن وب سایت به شیوه مناسب و جذاب و بالا بردن کیفیت بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اقداماتی هستند که باید در این راستا انجام بگیرند.

9) سعی کنید برنامه ریزی‌های خودتان را دوباره بررسی کنید.

برنامه ریزی هایی که شما باید در دوران قبل از کرونا برای خودتان داشته باشید ممکن است با برنامه ریزی هایی که در زمان قبل از دوران کرونا داشته اید متفاوت باشد. بنابراین بهتر است که یک بازنگری برای این برنامه ریزی ها داشته باشید و سعی کنید کار را به گونه ای انجام دهید که برنامه ریزی جدیدتان متناظر با برنامه ریزی هایی باشد که برای دوران کرونا مناسب می باشند.

10) سعی کنید به کاربرانتان "علاقه" نشان دهید.

در صورتی که کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما به آن ها علاقه دارید و می خواهید از آن ها حمایت کنید؛ بدون تردید به شما اعتماد بیشتری می‌کنند و تعداد افرادی که جذب تجارت شما می شوند و تبدیل به مشتریان حقیقی شما می شوند بیشتر می شود. چون در این صورت آن ها احساس می کنند که شما تجارتی هستید که حقیقتا قصدتان این است که با آن ها همکاری داشته باشید و به آن ها کمک کنید تا کارشان را بهتر از گذشته انجام دهند.

11) لینک های اضافی را در وب سایتتان حذف کنید.

وجود این لینک های اضافی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. بنابراین سعی کنید این لینک ها را حذف کنید. تحقیقات اخیر در این رابطه ثابت کرده است که در صورتی که شما بتوانید این لینک ها را در وب سایت هایتان حذف کنید؛ می توانید تا حدود بسیار زیادی (در برخی از تحقیقات نشان داده شده است که حذف کردن این لینک ها حتی تا 82 درصد تعداد بازدیدکنندگان از یک وب سایت را افزایش داده است) افرادی را که قرار است مشتری دایم شما شوند؛ افزایش دهید.

12) یک رابطه گرم و صمیمی با مشتریان ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که مهم ترین هدفی که شما در ایجاد یک تجارت ایجاد کرده اید این است که به مشتریان خدمت رسانی کنید. بنابراین "مشتری پادشاه است" باید شعار شما باشد و شما باید از این شعار استفاده کنید تا کارهایتان را بهتر از گذشته انجام دهید. برای این که ارتباط مناسبی را میان خودتان و مشتریان برقرار کنید، شما می توانید از شیوه های مختلفی استفاده کنید مانند برگزار کردن جلسات آنلاین آشنایی و ویبینارها و یا ارتباط گرفتن از طریق فرستادن پیام و غیره.

13) سعی کنید مشتریان را بهتر بشناسید.

شما باید علاوه بر این که با مشتریانتان رابطه خوبی برقرار کرده باشید؛ بهتر از گذشته آن ها را بشناسید. شناخت بهتر این مشتریان باعث می شود که شما بتوانید درک بهتری از این که "آن ها که هستند" و همچنین درک بهتری از این که "آن ها چه نیازهایی دارند؟" و این که "آن ها چه می خواهند؟" پیدا کنید. با داشتن این درک راحت تر می توانید در جهت برآورده کردن نیازهایی که دارند و فراهم کردن آن چه که از شما می خواهند راه کارهایی متنوع و موثر پیدا کنید. بنابراین سعی کنید آن ها را به خوبی بشناسید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 43
:: بازدید هفته : 310
:: بازدید ماه : 284
:: بازدید سال : 1491
:: بازدید کلی : 5991